02 augusti 2015

Det är dags att ta kontroll över stressen


Jag älskar att få saker gjorda med gott resultat, men jag har så oerhört mycket att göra att jag känner att jag inte hinner med allt. Skulle någon fråga mig om vi ska hitta på något tycker jag förmodligen bara att det är jobbigt p.g.a. allt som jag har som ska göras.

Dock måste jag erkänna att det har förändrats lite eftersom jag försöker ta mer tid med släkt och vänner, men det är fortfarande svårt. Jag trodde att det skulle bli bättre när jag slutade som radioansvarig och även fixat en ersättare för det som händer på Sörliden, men då fick jag lov att lära ut till de ansvariga och det var då mer krävande under den perioden. Nu vet jag inte hur det ser ut med radioansvariga och jag tror inte att det är något speciellt på Sörliden, men nu är det ju sommaruppehåll också.


Inga kommentarer:

Blogglistan 2015 - Spotify

Innebandylistan 2015 - spotify