26 december 2018

Budskap, mellandagsrea, tvätt och städ


Idag har jag varit på mellandagsrea, städat i lägenheten och uppdaterat den här bloggen. Jag tog inga bilder när jag var på mellandagsrean, så jag delar istället en bild på en köksvåg som jag köpte, så jag ska kunna väga paket jag eventuellt kommer skicka iväg. Jag delar även en bild på de julklappar jag fick på julafton. Några från julklappsspelet och två andra från två personer som ville ge mig dem. Jag har även redigerat budskapet som var i söndags när jag jobbade. Jag har även rensat en del i min mejl och även på arbetsmejlen. Jag har sparat på mig ett tag nu med tanke på att jag haft mycket utrymme på mejlen, men nu måste jag tömma för att inte riskera att mejlen inte kommer fram för att det är fullt.










Inga kommentarer: