24 november 2018

Grattade mor, lekte med barnen och skapade ett pdf-dokument


Idag har jag jobbat och efter jobbet varit i Sidensjö och grattat min mor, men även lekt med barnen som var där på besök och snackat med de som var på besök där. Under tiden som jag var där fick jag även ett samtal med ljudfunderingar inför morgondagen.

När jag sedan kom hem så jobbade jag vidare med mejlen och skapade en ny Gmail och Outlook för att testa så att allt kommer fungera om någon vill använda sin mejl som de har på Svedjeholmskyrkan via Gmail eller Outlook. Jag ändrade även i ett dokument som jag brukar skicka ut till nya användare, men det blev ny dag före jag letade upp sängen, men imorgon kommer jag nog skicka ut mejl till de som behöver en mejl för användare. En del har alias, men det är bättre med användare för då kan de skicka från adressen som slutat på @svedjeholmskyrkan.se. I annat fall får de endast mejlen till den adressen, men svarar från en privat och det känns inte lika seriöst.


Inga kommentarer: