14 september 2018

Mejlproblem


Idag har jag börjat dagen med att läsa om ett mejl som inte var så kul att få. Jag har även jobbat och fick idag bort en del gods så vi kan få plats med mer. Efter jobbet har jag hjälpt till att skapa ett Instagram-konto till Svedjeholmskyrkan. Förutom det har jag även fått information om en person som inte lyckats aktivera sin mejl, så jag återställde lösenordet och skapade en ny mejladress för att testa om det var något problem med aktiveringen. Då det fungerade för mig så beslutade jag mig för att skicka ett mejl till personen med den informationen. Sent på kvällen skickar jag ett mejl tillbaka till personen som skickade mejlet som jag fick 00:46. Med andra ord mejlet som jag läste i morse som inte var så kul att få. Jag försökte besvara det så gott jag kunde och hoppas att jag får ett positivt svar tillbaka. Jag la även in en bild på olika anslutningar i kommentarsfältet på ett av mina videoklipp för att lättare kunna hjälpa en person som försöker koppla två skärmar till ett grafikkort.







Inga kommentarer: