06 september 2018

Leverans, montering, gods och sargöppningar


Idag har jag jobbat och fick idag åka på 2 leveranser med 2 olika personer. På morgonen levererade vi ställbara sängar och det gick bra om man bortser från att leverantören missat en inslagsmutter till den ena huvudgaveln, men det ska vi lösa till kunden. Förutom det så fick jag åka med en annan person på eftermiddagen och det var många möbler som skulle bäras upp för en spiraltrapp och allt skulle monteras. När vi sedan kom tillbaka till Mio, så fanns det en hel del gods att ta hand om så vi hjälpte till med det och jag jobbade över för att skicka meddelanden till kunder och för att skicka in om några skador vi upptäckt. När jag slutade på jobbet så åkte jag till kyrkan och jobbade med sargprojektet som jag pratade om. Nu har jag skapat några öppningar och tanken är att placera någon bit bakom också så man får känslan av att det är en bräda som täcker, så att öppningarna inte syns så väl när det ej är kablar där.

Före sargskåror skapas


Fick ta isär bitarna för att kunna kapa de bitar Josef valt ut.


Flera sargbitar borta nu


Nu är en öppning klar


Nästa klar


Den första på håll


Båda på håll


 Här är den tredje på håll


Här kan man se de två öppningarna som är på delen i mitten av scenen


Inga kommentarer: