11 september 2018

Innebandybollar & Idol


Idag har jag jobbat och det blev en del övertid. Förra veckan var jag och levererade en huvudgavel och det såg då ut att saknas en inslagsmutter på den, men igår upptäckte jag att det fanns ett hål till i gaveln och där fanns det en inslagsmutter, så nu är problemet löst. Problemet var bara att de hade stiftat runt hålet som saknade inslagsmutter. Normalt brukar de stifta där man ska skära upp tyget, men det viktigaste är att huvudgaveln går att använda. Efter jobbet åkte jag och hämtade ett paket med innebandybollar och åkte sedan till Parken för att se om någon var på plats och jobbade, men när jag kom dit hade de som jobbat åkt hem, men när jag gick in kom en person till, så vi gick runt och släckte där några lämnat belysningen på och pratade ett tag. Efter det åkte jag hem till lägenheten och kollade på några klipp från Idol och installerade ett program för att kunna föra över videoklipp från VHS till datorn. Jag avslutar med att dela några klipp från Idol.


















Inga kommentarer: