25 augusti 2018

Mission Impossible


Idag har jag varit på Nya Parken och hjälpt till med ljudet. Jag hjälpte dem att koppla ihop ljudet och visade några saker man kan göra med mixern, men ljudteknikern som var på plats hade kollat på några klipp i förväg, så han kunde en del redan, men det blev lite problem med nätverket till enheten så jag ringde in Peter som gjorde några ändringar på nätverket. Efter det så åkte vi och åt mat tillsammans och efter det så hjälpte jag en kompis som behövde hjälp med att hämta hem ett videoklipp från en hemsida. När jag var klar med det så betalade jag räkningar, sorterade kvitton och testade att spela in ljudet som jag spelar upp på datorn. Jag har även testat en app för att felsöka trådlösa nätverk och gjort några ändringar i min router. Förutom det så har jag uppdaterat några inlägg i den här bloggen.

Jag avslutade kvällen med att gå på bio med några vänner.










Inga kommentarer: