23 juli 2018

Omgiven av idioter, sol, bad och spel

Idag har jag börjat läsa boken jag beställt som heter "Omgiven av idioter". Om du trodde att jag idag var omgiven av idioter och blev nyfiken på vilka det kan ha varit så kan jag redan nu tala om för dig att det endast är en bok som jag läser. Kanske lär jag mig hur andra tänker om mig när de tycker att jag är en idiot eller så lär jag mig om varför personer är som de är så att jag får en bättre förståelse för varför en del är som de är. När man läser om exempel så känner man ibland igen personer. Jag började att läsa Röd, Gul, Grön & även lita av blå.

Jag tog sedan en paus i läsningen och passade på att sola lite före jag åkte iväg till Tjäl där jag badade. Efter det så åkte jag till Sidensjö och spelade Marioparty med barnen som var där på besök, men spelade även Smash Ball med dem och och fotbollskrocket.


Inga kommentarer: