26 juni 2018

Reservdel och varningsmeddelande


Det jag kommer ihåg lite extra från den här dagen är att jag på jobbet letade upp en gammal order på en säng som en kund köpt. Efter det så pratade jag med kundservice som skickade monteringsanvisningen så jag kunde se vad kunden behöver för reservdelar. Det visade sig då vara träpluggar som jag kunde hitta, men de andra delarna skickade jag in som en reklamation även om garantitiden gått ut. Anledningen är att jag tänker ta reda på om de är villiga att hjälpa kunden ändå. Kunden skulle kunna betala om det inte blir för dyrt.


Idag fick jag jobba över ett tag på jobbet för att den som vanligtvis är kvar sist var tvungen att lämna in sin bil på service. När vi hade stängt butiken fick jag även hans son till samma plats som där hans far var. Anledningen till det är att hans son också jobbar på samma arbetsplats och han var själv på lagret och kunde därför inte åka. När vi hade stängt så åkte han med mig till platsen där bilen var på service och jag skjutsade dem sedan till Mio, så att de kunde åka hem från Mio i en bil som de lånat. 


Förutom det så har jag även jobbat vidare med pfBlockerNg och den tycks fungera bra när jag använder den med developer i namnet. Inte på alla sidor, men en del får upp bilden som även visas i det här inlägget.

En del får upp meddelandet som visas här nedanför. Det vore bra om alla kunde få den som visas ovanför. På den ovanför testade jag att blockera Svedjeholmskyrkans hemsida. Man behöver testa på någon sida för att se om det fungerar och då är det bättre att testa på en sida som inte är så avancerad som Facebook. 


Inga kommentarer: