10 juni 2018

Fotboll, memory, klättervägg och mobiler

Idag har jag jobbat och idag
lagade jag bland annat två parasoller som hade problem med veven, men förutom det så städade jag i stolsgången på lagret, hjälpte Mats att ta hand om fakturor mm.

Efter jobbet solade jag en liten stund och åt mat. Därefter åkte jag och grattade Domino. Vi spelade fotboll, memory och testade klätterväggen som han har.

När barnen gick och la sig för att sova så hjälpte jag min bror och hans fru med deras mobiler och jobbade även med deras dator. När jag åkte hem så tog jag med mig bandet från deras bröllop som de lagrat på VHS och tanken är att jag ska hjälpa dem att även kunna lagra filmen på datorn. Jag lovade även att skriva om några ackord på en låt jag och en till jobbat med.

Nu är det dags att sova för att orka med morgondagen.


Inga kommentarer: