09 maj 2018

Nya lådor skapas

Idag har jag varit ledig, men
det var en del att göra ändå. Jag har bl.a. sammanställt ett underlag på utrustning som skulle kunna beställas till Betania för att få ett bättre ljud där. Förutom det så har jag även skapat 2 nya lådor till förvaring av ljudutrustning. Jag åkte även en tur till Nya Parken för att de tänkte öva där, men de övade istället på en annan plats för att all utrustning ej var inkopplad och det beror på att vi fick plocka ner all utrustning i söndags för att de skulle kunna lägga en ny matta där, men även för att vi var osäkra på vilka som skulle vara med och spela och hur de tänkt ställa sig på scenen.

Efter det så åkte jag till Sidensjö där jag jobbade med en fjärrkontroll till en tv, men jag passade även på att klippa mig när jag var där.






Inga kommentarer: