28 maj 2018

Kortare tid för innebandy

Idag har jag jobbat och på lunchen
passade jag på att njuta lite av solen. Efter jobbet var jag tvungen att lämna över en nyckel till en person som skulle spela innebandy och anledningen till det var att vi på jobbet har en stopptid för att rapportera problem med transporter och vi hade fått en del gods idag och jag hade därför en del att rapportera. Vi måste meddela före 20:00 om något saknas, är skadat om vi fått för mycket eller bara vill informera om något. Det kan t.ex. vara information om en kartong som har 4 lappar. Se bifogad bild. I det fallet är det risk att vi bara räknar det som 1 kolli och att jag då anmäler de övriga 3 som saknade. Det tar längre tid när man gör på olika sätt, men jag tror att jag hann skicka in det jag tänkt.

När jag var klar med det, så åkte jag och spelade innebandy.



Inga kommentarer: