12 maj 2018

Hängde upp lampor och felsökte störningsljud

Idag har jag jobbat och idag har jag
bl.a. hängt upp de lampor som visas på bild här nedanför, men när jag slutade på jobbet så fick jag höra att de hade problem med ljudet på Nya Parken, så jag åkte dit direkt och kollade om jag kunde hitta något fel. Vi bytte då ut en ljudkabel och jag var med på mötet, men hörde då inget ljud som störde.

Senare åkte jag och grattade Noah och där fick jag vara med och spela fotboll. Det var Sverige mot Brasilien. Jag var med i Sveriges lag. Brasilien spelade bättre, men Sverige vann när det beslutades att den som gjorde sista målet skulle vinna matchen.

Efter det så åkte jag tillbaka till Nya Parken och fick nu höra störningsljudet, så efter mötet var slut, så stannade jag kvar och pratade med några personer. Vi pratade bl.a. om vad som kan ha orsakat ljudet som ibland störde. Vi misstänker att det kan ha varit en trådlös mick som hade dålig kontakt, så vi beslutade oss för att skruva fast kontakten bättre och göra ett nytt försök imorgon.





Inga kommentarer: