11 april 2018

Utrustningen har kommit

Idag har jag varit ledig, men jag har ändå jobbat.
Jag har bland annat redigerat de andakter som jag hade kvar att redigera och senare har jag även skickat dem till den som spelat in dem så att han ska få möjlighet att lyssna på dem för att höra om de kan få sändas i radio.

Förutom det har jag även tvättat kläder och tagit emot leveransen som kom till Brogatan. Jag fick hjälp att ta hand om utrustningen och Chris vaktade en del av utrustningen under tiden som jag hämtade en släpvagn. Jag lånade den på mitt jobb och lastade in utrustningen i den och körde den till Nya Parken. På Nya Parken bar jag in utrustningen själv. När jag hade gjort det så åkte jag tillbaka med släpvagnen, men var sedan så hungrig för jag hade varken ätit frukost eller lunch så jag åkte hem och tog hand om tvätten, lagade mat, solade och åt maten. Efter det så packade jag för att kunna spela innebandy och åkte sedan till Sidensjö. I Sidensjö klippte jag mig och fick äta mat. 

När jag sedan kom till Själevadskolan för att spela innebandy så visade det sig att det var för få anmälda och att de hade ställt in innebandyn, så jag åkte då istället hem och jobbade vidare med listorna från innebandyn i måndags och skickade sedan ut dem till de som vill ta del av utskicket.

Efter det så åkte jag till Nya Parken och packade upp utrustningen för att se om det var några skador på den eller om något saknades. Därefter var klockan så mycket att det var lika bra att leta upp sängen.








Inga kommentarer: