21 april 2018

Målade, städade och försökte hitta personer som kan mixa

Idag har jag varit ledig, men jag började dagen med
att jobba med inventeringsmallarna för att uppdatera dem med lite information som jag tycker saknades. Man kommer ofta på något som saknas när man håller på med det, men skriver man inte ner det direkt, så är det stor risk att man glömmer bort det.

Förutom det så har jag även städat i min lägenhet, målat trä som ska användas till högtalarna på Nya Parken, försökt kolla vem som kan mixa på söndag och under en konferens som ska vara på Nya Parken. Jag har även uppdaterat och skickat ut den senaste vinstligan från måndagsinnebandyn.

Här nedanför visar jag en bild på hur det såg ut i poängligan den 16 april för det var nämligen den jag skickade ut, men även andra.


Inga kommentarer: