28 april 2018

Blogg, jobb, beslag, felsökning & budskap

Idag har jag

uppdaterat bloggen, men även jobbat. På jobbet hade vi idag många utlastningar.

Efter jobbet så jobbade jag med några beslag som vi ska använda till högtalarna som ska hängas upp. Jag var tvungen att ändra formen på dem och hoppas att de ska passa till högtalarna.

När jag var klar med det, så åkte jag till Svedjeholmskyrkan och där försökte jag felsöka problemet med två program som installerats på en Linux-dator, men även problem som vi upplevt när vi mixat det trådlösa mickarna. Jag lyckades lösa problemen vi haft på Linux-datorn och jag har även uppdaterat accesspunkterna som går att uppdatera.

Jag har även redigerat budskapet från i söndags och lagt upp det på Soundcloud. Förutom det så har jag bland annat förberett så att förra veckans budskap kommer att sändas imorgon i radio.

Nu ska jag leta upp sängen så jag orkar jobba imorgon.





Inga kommentarer: