26 april 2018

Beställning, leverans och info om utrustning

Idag har jag beställt
en dator och iPad som ska användas på Nya Parken. De kommer att användas tillsammans med den nya mixern. När jag hade skickat iväg beställningen var det dags att åka till jobbet och där fick jag åka med på flera leveranser för att en av de som vanligtvis åker på leverans var ledig idag. Vi fick ta en kortare lunch idag för att hinna med leveranserna, så det blev pizza med en arbetskollega.

När jag kom hem från jobbet så skapade jag ett schema för ljudteknikerna, så de vet när de ska/kan mixa i maj. Jag skickade även ut månadsinformation till dem.

Senare åkte jag till Nya Parken och hämtade en mick som jag ska lämna på Svedjeholmskyrkan för att den ska användas där framöver. När jag ändå var där så passade jag på att ta en bild på en av monitorerna för att en person ville få mer info om dem.










Inga kommentarer: