04 mars 2018

Nya tangentbord

Idag åkte jag in tidigare till jobbet för att vi skulle skriva ner
det vi igår kom fram till angående problemet med kassan. Jag åkte även dit tidigare för att koppla in några nya tangentbord med inbyggd kortläsare. Förutom det så fick jag stå rätt så mycket i kassan idag, så när jag slutade valde jag att jobba över för att ta hand om kassan istället för den som vanligtvis gör det. Detta för den som vanligtvis brukar göra det inte hade möjlighet att vara kvar efter stängning idag. Efter det så jobbade jag ett tag på jobbet och åkte sedan hem och stoppade i mig mat och blev då jättetrött. Lite senare ringer en kompis till mig och bjuder mig på mat, men jag tackar nej för att jag redan ätit mat och istället jobbar jag vidare med Drupal och lyckas spela in ett videoklipp om det idag. Någon dag framöver kommer jag nog att dela klippet i min YouTube-kanal. Det får räcka för idag. Jag avslutar med en bild på ett tangentbord med inbyggd kortläsare.


Inga kommentarer: