23 januari 2018

Projektor & drivrutiner

Idag har jag jobbat och började dagen med ett morgonmöte där vi idag använde en projektor...
Först visades bilder från olika Mio-butiker för att vi skulle få se vad vi kan göra för att vår butik ska bli bättre. Efter bilderna pratade repeterade jag det vi tog upp under vårt förra morgonmöte och vi bestämde slutdatum för olika projekt. Senare under dagen jobbade jag vidare med att skapa plats för gods och vi fick mer gods som jag flyttade undan och la in i systemet.

Före jag slutade, så ringde jag upp en kund som sagt att de fått fel färg på överdraget, men förhoppningsvis var det för att de kollat på den sida som visas när man öppnar förpackningen och det är insidan man ser då. De skulle återkomma.
Förutom det så fick jag hjälpa till med att fixa en skrivare som inte ville skriva ut på rätt sätt. Det var drivrutinerna som var fel på den datorn. Det gick nämligen inte att skriva ut med färg för det alternativet fanns inte. Detta trots att jag igår installerade drivrutinerna till rätt operativsystem. Idag installerade jag med drivrutinerna via en annan dator som vi har på jobbet.

Jag skickade även iväg  några mejl där jag behöver få svar på några frågor.


Hemma

När jag kom hem så skickade jag ut "vinstligan" till de som var med och spelade innebandy igår, men även till andra som brukar vara med och spela. Jag uppdaterade även den här bloggen för nu var det ett tag sedan den uppdaterades. Jag har även hunnit med en del annat, men det här får räcka för den här gången.

Inga kommentarer: