13 maj 2017

Planer?


Här kommer ett inlägg från 2015

Vad har jag för planer när jag ej studerar?

  • Jag tänker praktisera kärlekens revolution.
  • Söka nya jobb med mitt CV
  • Jag tänker även jobba på att träna mer
  • Jag tänker försöka hjälpa intresserade att lära sig mixa
  • Jag tänker även jobba vidare för att komma närmare Jesus och inte bli lurad att synda.
  • Jag tänker även jobba på kärleken

När jag ser något intressant jobb så brukar jag söka dem. När det gäller träning så tränar jag nu hemma. När det gäller att lära upp intresserade om mixning så försöker jag ibland ägna tid till att lära upp de som är nya, men jag har även planer på att bestämma en dag vi tillsammans samlas för att lära varandra hur man mixar. Genom att försöka läsa bibeln på ett år så tänker jag komma närmare Jesus. När det gäller kärleken så tror jag att jag en vacker dag får träffa hitta min livskamrat.

Som du kanske känner till så har jag studerat, men just nu har jag tagit ett studieuppehåll för att fundera på om jag valt rätt utbildning, men även för att jag behöver tjäna pengar.

Inga kommentarer: