16 mars 2017

Trafikljus



Nu tänker jag dela en dröm som jag drömde för ett tag sedan.

Här kommer drömmen:
Jag sitter och kör en bil och bromsar och stannar vid trafikljuset. Det kommer flera personer från andra länder och de går vid övergångsstället och jag sitter och blir orolig att de ska förstöra bilen. De kommer mot bilen och jag känner mig hotad, men jag hinner inte låsa dörren och det visar sig att de har en fråga som jag besvarar och därefter tänker jag åka vidare, men när jag ska åka, så ser jag en person jag känner som kommer från höger. När jag sedan tittar till vänster, så ser jag en bil som backar emot mig, så jag tutar, men det är för sent. Jag hinner se att de vänder sig om före smällen, men efter det så vaknar jag.

Jag funderar på att kontakta personerna som jag kommer ihåg från drömmen för att se hur de mår nu.

Inga kommentarer: