17 oktober 2015

Inventeringspärmar och utskrivna manualer

2015
Dagbok: Idag har jag skrivit ut inventeringsmanualerna och även fixat inventeringspärmar och annat inför inventeringen.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och varit med på "fångarna på kyrkan".
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias genom att skjutsa honom till jobbet.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att det var så många som hjälpte till i kyrkan.
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, lagat mat, städat och jobbat med hemsidor.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias att ta sig till jobbet och Mario att ta sig hem från jobbet.
Träning: Idag har jag gjort situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att jag fick hjälp med inventeringslistorna.
2012: Idag har jag jobbat på Mio och när jag slutade jobbets så har jag kollat på en dator som ej vill starta, men jag har lyckats komma åt filerna som finns på hårddisken. Jag hoppas att ägaren kommer att bli nöjd, men framför allt så hoppas jag att det går att starta datorn och att det inte kommer kosta personen allt för mycket.
2011: Idag har jag jobbat på Mio, läst i bibeln, varit på cellgruppssamling och kört bänkpress. Det var även två personer från Burma som var med i gruppen.
2010: Idag har jag mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan. Förutom det så har jag lagt ut budskapet på hemsidan, sändt det i radio och städat på scenen. Kvällen avslutades i Sidensjö där jag spelade och sjöng med min syster. Efter det så såg jag på filmen "Old dogs".

Inga kommentarer: