16 juli 2015

Pizzakväll

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet åkte jag till Emmy & Stefan. Där fick vi göra egna pizzor. De blev jättegoda! Kul att även få träffa, Anders, Sandra, Ella, Hans och Peter.

2014
Dagbok: Idag har jag läst ut boken bästa live-ljudet, kollat på ett hus, varit på ett sommarmöte mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till på sommarmötet genom att vara med och sjunga, men även genom att vara med på bönerna.
Träning: Idag har jag gjort armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att de bad för mig på sommarmötet. Jag har nämligen en hel del jag funderar över vad det gäller min framtid.
2013
Dagbok: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio, joggat, gjort sit-ups, sett på fotbollsmatchen på tv, uppdaterat bloggen och lärt mig mer om hur man bygger hemsidor.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias genom att skjutsa honom till och från jobbet.
Träning: Idag har jag joggat och gjort några situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att Sverige vann.


















2012: Idag har jag varit och träffat tvillingarna Eila och Lily. Jag fick hålla i dem och ta bilder på dem. Förutom det så blev vi bjudna på fika. Alla bröder var samlade och vi hade en härlig dag tillsammans. Efter fikat så gick vi till Skallbergsgrottan och sedan till badplatsen Granto där vi spelade volleyboll och grillade och några badade.




























2011: Idag bjöd jag hem några vänner, men endast 10 hade möjlighet. Kanske var det för att jag meddelade så sent. Före jag fick besök så städade jag, handlade saker inför kvällen, gjorde rabarberpaj och äppelpaj som jag sedan bjöd gästerna på. Vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans. Daniel kom på besök. Han bor i Göteborg, men var här på besök nu och han tog med sig 3 vänner. Även Håkan och Andreas kom på besök. Jag kollade även med en av de som har varit på praktik på Mio och han kom och tog med sig 3 vänner. När vi hade ätit gott och sett på filmen unstoppable så avslutades kvällen hos mig. Vi gick sedan och hälsade på hos Josef och där spelade de poker. Efter det så gick jag hem och städade. Tråkigt nog så gick 3 glas sönder, men inget kalas utan kras eller hur man nu brukar säga. Ja, vad har jag gjort för någon annan idag? Jag har bjudit hem gäster och jag har bjudit på olika saker när jag fick besök.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, redigerat färdigt bröllopsfilmen, men även fixat etikett och omslag. Mina kompisar var med och sjöng på Dalagården under midsommar. Här kommer några länkar: länk 1, länk 2, länk 3, länk 4, länk 5 och länk 6
2009: Idag har jag jobbat vidare med städningen i köket, sedan åkte jag och hämtade Samuel och åkte vi till jobbet. Idag fick jag bl.a. hjälpa till att installera en skrivare på en dator på jobbet. Efter jobbet så spelade jag volleyboll. Jag har även jobbat med Daniels svensexa för att ev. lägga ut den på facebook. 

Inga kommentarer: