23 juni 2015

Solade

2015
Dagbok: Idag har jag solat och jobbat med projektordatorn. Förutom det så har jag delat videoklippen till min syster från dansen som de visade upp i söndags. Jag har även lämnat tillbaka systemkameran som jag köpte och testade.
Hjälp: Jag har delat två videoklipp till min syster.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och varit med på geocachingkvällen.
Hjälp: Idag har jag hjälpt flera kunder på Mio.
Träning: Idag har jag promenerat när vi sökte några geocachingrör.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa några vänner på geocachingkvällen.













2013: 
Dagbok: Idag har jag mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan, lagt ut budskapet på hemsidan, hälsat på hos mor & far, spelat gitarr & piano, besökt Eric & Sara.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Johannes genom att mixa istället för honom. Jag har även hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att dela budskapet på hemsidan.
Träning: Idag har jag kört situps och armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att det gick så bra att mixa trots att vi inte hade något fungerande slutsteg till bashögtalarna.





2012: Idag har jag städat i lägenheten, letat fram bios-versionen som passar bäst till min stationära dator, påbörjat en programmeringskurs, träffat Dan och Åsa och deras barn i sidensjö. Jag har även jobbat lite med datorerna i Sidensjö. Förutom det så har jag valt att använda dropbox till jobbet, sugarsync till kyrkan och google drive till mina egna dokument.
2011: Idag har jag redigerat och jobbat med datorer. Sedan cyklade jag till Själevad och träffade Domino, Noah, Julia och Sara. När jag hade varit där ett tag å lekt med dem så cyklade jag till Sidensjö. Jag tog med mig kablar till Saras nya dvd-brännare eftersom den gamla var trasig. Jag bytte ut den, men förutom det så gjorde jag rabarberkräm och rabarberpaj som jag bjöd mor och far på. Efter det så fixade jag en skiva åt syrran och sedan så spelade jag lite piano och gitarr. Efter det så cyklade jag hem och när jag cyklade så lyssnade jag även på radiosändningen från Nyhemsveckan.


2010: Idag har jag tvättat kläder, fört över filmer från Andreas & Lenas bröllop, städat bort damm från Annas dator, lånat ut videokameran, bjudit på kakor som Sara bakat till oss på Mio. Efter jobbet så åkte jag och köpte något att grilla, sedan grillade jag tillsammans med hemgruppen. När vi hade grillat klart och jag kom hem till lägenheten så lagade jag mat, jag körde även bänkpress och jobbade sedan vidare med Annas dator. 
2009: Idag har jag hjälpt Josef att mixa ljudet, hjälpt till med filmningen, sparat budskapet, fixat skivor, lagt ut budskapet på hemsidan mm.

Inga kommentarer: