22 juni 2015

Innebandy och bröllopsförberedelser

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat med radiodatorn, kollat på lokalen där Eveline och Stefan ska ha sitt bröllop för att se om det går bra att filma och hur man sköter ljudet där. Efter det så hämtade jag ljudkortet till datorn, åt mat med Peter och fixade sedan det sista som behövde fixas på ljuddatorn. Efter det åkte jag och spelade innebandy.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Eveline genom att testa min kamera och testa ljudutrustningen i lokalen i Själevad församlingsgård.
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort några armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam att jag blev klar med radiodatorn. Jag blev även bjuden på mat av Peter.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio & efter jobbet så har jag sorterat lite filer på datorn.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att redigera budskapet och dela det på hemsidan, men även genom att låna ut min gitarr.
Träning: Idag har jag gått en promenad.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Simon kunde mixa så jag kunde jobba på Mio.
2013 
Dagbok: Idag har jag passat på att sova ut, uppdaterat bloggen med kristen musik genom att skriva in alla artister som etiketter. Jag har även försökt fixa min Raspberry Pi och Wake On Lan. Förutom det så har jag lagt upp några bilder, beställt ett slutsteg till kyrkan mm. Jag gjorde även varma mackor. På bilden kanske den inte ser så god ut, men det spelar ingen roll. Jag åt upp den ändå.
Hjälp: Idag har jag hjälpt kyrkan genom att beställa ett slutsteg så det ska bli bättre ljud. Jag har även hjälpt mina bloggare som besöker musikbloggen.
Träning: Idag blev det ingen träning
Tacksam: Idag är jag tacksam för att jag fått ordning på etiketterna i musikbloggen och för att jag fick orning på Wake On Lan så jag kan stänga av datorer. Dock undrar jag vad som krävs för att kunna fixa så jag kan starta dem.





2012: Idag har jag och Joel riggat ljudet på Sörliden. Vi åkte först till kyrkan och lastade i sakerna i bussen. När vi hade gjort det så åkte vi till Sörliden. Där packade vi upp all ljudutrustning och kopplade in den. Därefter testade jag ljudet på allt som skulle hända på scenen. När mötet var slut så var jag kvar och vaktade ljudgrejerna tills ungdomsmötet började då jag mixade igen. Som tur var så fanns det kycklinghamburgare att köpa i pausen. Efter mötet så var det mer grillning och pannkakskyrkan bjöd på pannkakor. Jag passade då på att äta lite igen. Förutom det så plockade jag och Joel ihop all ljudutrustning och jag körde sedan bussen till Svedjeholmskyrkan. Skönt att slippa plocka ut det ur bussen.
2011: Idag har jag jobbat med några datorer och jag blev klar med en. Förutom det så har jag redigerat film och på kvällen varit på musikerövning. Det bjöds på tårta för att det var sommaravslutning. Vi fick även höra ett ord från pastorn och det jag tycker var extra bra var när han berättade om att vi ofta tänker att vi inte hinner det vi ska när vi är lediga. Vi tänker att det där borde jag ha hunnit, men istället kan vi tänka vad har jag hunnit med. Det är hela tiden någon som vill försöka trycka ner oss och fresta oss med annat så vi inte ska hinna det vi har tänkt.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, lagat mat, städat i köket, jobbat vidare med Annas dator mm.
2009: Idag har jag köpt saker som jag och Anders ska använda på Svedjeholmskyrkan. Efter det så oljade jag in mina köksstolar. Förutom det så har jag varit på cellgrupp.

Inga kommentarer: