09 april 2015

Lovsång på bönesamlingen

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag med hjälp av min sång och gitarr hjälpt till på Svedjeholmskyrkans bönesamling.
Tacksam: Jag är tacksam över att det gick så bra som det gick även om det fanns saker jag ville göra bättre, men övning ger färdighet.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och sedan varit med på sångövning.
Hjälp: Idag har jag förhoppningsvis hjälpt de som skulle öva vårsånger genom att se till så de kunde höra pianot i monitorerna.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick vara med på sångövningen.



2013
Dagbok: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio och varit på cellgruppssamling. Jag gjorde även en ominstallation på datorn och fick då reda på att det inte heller hjälpte, så den kommer nog att skickas in på service.
Hjälp: Idag har jag skjutsat hem Mario efter jobbet.
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort armhävningar.
2012: Idag har jag jobbat på Mio och på kvällen så åkte jag till Bjästatjärn och grattade Christoffer som firade sin 30-årsdag.
2011: Idag har jag jobbat på Mio. Efter jobbet så mixade jag ljudet på företagsdagen på Svedjeholmskyrkan. Efter det så plockade jag bort ljudet.
2010: Idag har jag jobbat på Mio. Efter jobbet så letade jag fram några publikmickar så att vi ska kunna spela in predikningar med publikljud.
2009: Idag har jag uppdaterat kyrkans hemsida med budskap. Jag ska nämligen fixa så att alla budskap går att ladda ner och även fixa så att det är bild till så många som möjligt. Efter det så åkte jag på Mio och jobbade. Efter jobbet så åkte jag på bibelskola och mixade ljudet. Under tiden så jobbade jag vidare med hemsidan. Efter bibelskolan så hjälpte jag till med att ta ner en kabelskena. Vi testade även en RGB-lampa som vi lyckades starta.

Inga kommentarer: