08 april 2015

En ny trummis

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag varit på musikerövning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att det gick så bra att spela bas, men även tacksam över att det var en som ville vara med och öva och som var med och spelade trummor.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och mixat ljudet på församlingskvällen med Patrik Sandberg.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att mixa ljudet och genom att lägga ut budskapet på hemsidan.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick ta del av olika tips och funderingar.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, jobbat med en dator, spelat innebandy och jobbat med bloggen. Jag fick skicka in den här bilden eftersom datorn ej får fram rätt UUID nummer. Enligt supporten så måste de därför tatuera om datorn. Det är tydligen bara de som kan göra det och därför måste den skickas in på service.
Hjälp: Idag har jag skjutsat hem Mario efter jobbet.
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort armhävningar.
2012: Idag åkte jag in tidigare till kyrkan och det var delvis för att syrran sagt att de skulle öva 9:30, men jag var där tidigare för att jobba lite under tiden som Johannes skulle mixa. Jag fixade över en del budskap till cd-skivor så nu har vi mer plats på datorn. Förutom det så hjälpte jag Johannes att mixa lite och plockade fram utrustning så att han skulle kunna mixa allt som var på scenen. Efter mötet så kollade jag och Magnus lite på projektordatorn som känns välldigt seg. Vi tror att det kan vara hårddisken som håller på att vara för gammal. Efter det så åkte jag till Sidensjö och såg på film med Sara och Eric. Jag har även spelat och sjungit idag. Hoppas du också haft en bra dag!
2011: Idag har jag jobbat på Mio. Jag åkte sedag på kyrkan och riggade för företagshelgen i pauserna eftersom Modos match visades där.
2010: Idag har jag jobbat på Mio. Efter jobbet så åkte jag till lägenheten och spelade gitarr. Jag försökte även göra en basslinga till min låt.

Inga kommentarer: