25 februari 2015

Sändningarna fortsätter

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet hjälpt till under kanal10-sändningen.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till att plocka undan på scenen, visat hur de ska hålla micken, fixat friskluft till lokalen mm.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Thor-Leif och Stina var på plats och mixade.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och sedan fått besök i lägenheten. Hemgruppen kom på besök.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias att ta sig till och från jobbet.
Träning: Idag har jag kört sit-ups och latsdrag.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att min syster hjälpte mig att förbereda inför hemgruppen. Det blev nämligen lite övertid på jobbet.




2013
Dagbok: Idag har jag skickat in uppgifter till adobe för att kunna använda Adobe Premiere Pro. Jag har även jobbat på Mio, spelat innebandy och redigerat film. Det var fint på himlen idag, men det var svårt att få någon bra bild på månen.
Hjälp: Idag har jag hjälpt kunder att få reda på att de har varor de kan hämta. Jag har även hjälpt Mattias och Mario att ta sig till och från jobbet.
Träning: Idag har jag spelat innebandy, gjort armhävningar och kört hantelpress.
2012: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så åkte jag hem, åt mat och bytte kläder. Kvällen avslutades med mat med arbetskamraterna och ljust och fräscht.
2011: Idag har jag jobbat på Mio och på kvällen så jobbade jag med hemsidorna som hackats. Jag lyckades fixa det och det visade sig att ett virus tagit sig in i servern och ändrat alla index.html. Som tur hade jag en backupfil att skriva över med. Det var index.php som behövde bytas ut och om jag inte mins fel så skulle index.html plockas bort. Det stod Hacked by GHoST61

2010: Idag har jag jobbat på Mio och på lunchen så bjöd chefen mig på lunch. Kvällen avslutades med musikerövning. Jag kollade sedan på hockey och curling. 


















2009: Jag hittade inget på den här dagen. Kanske har jag skrivit på fel datum. 

Inga kommentarer: