12 februari 2015

Jobb, hemsida och hemgrupp

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag jobbat vidare med Svedjeholmskyrkans hemsida och varit på hemgruppssamling. Efter den samlingen så hjälpte jag min mor och far med en dator genom att fjärrstyra den.
Hjälp: Idag har jag hjälpt min mor och far med en dator.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa mina vänner i hemgruppen.

2014
Dagbok: Idag har jag varit på soffutbildning i Sundsvall.
Hjälp: Idag hjälpte jag mina arbetskamrater genom att skjutsa dem till utbildningen med bilen vi lånat.
Träning: Idag blev det situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över det jag fick lära mig på utbildningen.
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, hjälpt Julia att få ordning på internet på sin dator och försökt hjälpa Dan med deras dator som ej kommer in i windows. Jag tog bort damm och gjorde olika tester och fick den att komma längre före den valde att stänga av sig, men jag tror att det är en hårddiskkrasch på den. Förutom det så lagade jag mat och la ut budskapet på hemsidan.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Julia med internet och försökt hjälpa Dan med datorn. Jag har även hjälpt kyrkan genom att lägga ut budskapet på hemsidan.
Träning: Idag har jag tränat genom att flytta möbler på Mio. Jag har även lastat ut till några kunder.
2012: Idag hade jag planerat att åka till Svedjeholmskyrkan utan någon uppgift och jag hade lovat att skjutsa 3 personer till kyrkan, men istället så fick jag mixa. När mötet var slut så fixade jag för radiosändningen, skjutsade hem några vänner och sedan så grattade jag min syster. Efter det så åkte jag till Svedjeholmskyrkan och mixade ljudet på böneberget. När det var slut så kom jag på en lösning som förhoppningsvis kommer att göra att ljudet blir bättre både i lokalen, på vår inspelning och på inspelningen i mediarummet.
2011: Idag har jag jobbat och varit på en lovsångskväll på EFS.
2010: Idag har jag hjälpt Mats med datorn och på kvällen så mixade jag Tillit. Jag mixade även med en lexicon-effekt som Magnus lånade ut under konserten. Det var kul att få mixa dem. Speciellt med tanke på att de var nöjda med mixningen. Jag hade även hört lite om Charlottes nya skiva.
2009: Idag har jag jobbat och spelat innebandy.

Inga kommentarer: