23 januari 2015

Varningsmailen är tillbaka

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, men även jobbat med Broskolans hemsida pga. att det skickats flera mail. Vi får varningsmail om att det skickats för många mail, men vi känner inte igen adresserna som mailar dem.
Hjälp: Idag har jag försökt hjälpa Broskolan med deras hemsida.

2014
Dagbok: dag har jag jobbat på Mio, gjort backup på hemsidor och databaser. Förutom det så har jag samlat ihop alla julsaker för att plocka undan dem. Jag har även uppdaterat joomla på några hemsidor. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias att ta sig till jobbet.
Träning: Idag har jag kört hantellyft.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag blev bjuden på mat av Mattias, men även för att jag fick betalt för att jag skjutsar honom.
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och varit på hockeymatch. Trots att Modo gjorde första målet så blev det förlust.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till genom att inventera och kolla saldon som inte stämmer. Jag har även skjutsat några till och från hockeymatchen.
Träning: Idag har jag gjort några sit-ups.
2012: Var med på cellgruppssamlingen. Vi pratade bl.a. om hur viktigt det är att använda rätt ord. Förutom det så pratade vi om vad vi tror på i Svedjeholmskyrkan och lite skillnader mellan olika församlingar. Det brukar sällan vara så stora skillnader så frågan är varför det finns så många olika församlingar.
2011: Jag var på en ekumenisk gudstjänst med barnkör, gospelkör, nattvard, bön och predikan.
2010: Jag gjorde en mall till Nero wave editor så att de som ska redigera med Nero lätt förstår hur man ska göra. Lite senare hjälpte jag till under musikalen. Kvällen avslutades med filmkväll hemma hos mig.
2009: Jag hämtade skoterdelarna och monterade fast dem.

Inga kommentarer: