14 januari 2015

Broskolans hemsida fungerar och inga varningar har dykt upp

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat och idag jobbade jag över för att skapa mer plats för godset som kommer imorgon. När jag kom hem så städade jag lite hemma och läste i bibeln.
Hjälp: Idag bjöd jag Mario på lunch.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Broskolans hemsida förhoppningsvis är virusfri.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, handlat och sovit.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario och Mattias genom att skjutsa dem till och från jobbet. Jag har även hjälpt Mario genom att betala när han köpte sina matvaror efter jobbet då det inte gick att använda hans kort.
Träning: Idag blev det ingen träning pga att jag hade ont i halsen, hade lock för öronen och var trött.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag orkade med arbetsdagen trots att jag hade så ont i halsen.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, spelat innebandy, gjort några armhävningar, lyft hantlar och kört lite bänkpress, men det blev inte så mycket eftersom jag fortfarande har lite ont i rygg och revben.
Träning:  Idag har jag tränat genom att lyfta möbler, spelat innebandy, lyft hantlar, gjort armhävningar och kört bänkpress.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario att komma hem från jobbet, sedan skjutsat Eveline till innebandyn och därefter hjälpt till att passa bollen i laget. Jo, en sak till! Jag har även gått igenom de nya mallarna jag gjort så nu har jag nog hjälpt mina arbetskamrater än en gång. Jag hjälpte även till med att lägga upp sändningstiderna för morgonandakterna som sänds från Svedjeholmskyrkan den här veckan.
2012: Förutom att jobba så har jag idag skickat ut mail till alla ljudtekniker. Jag har även taggat alla bilder som jag har på min stationära dator, uppdaterat bloggen och testat google earth.
2011: Jag lyssnade på Stefan Salmonsson som pratade om att säga ja och nej. Lyssna gärna på den!
2010: Jag installerade ett nytt ljudkort till ljuddatorn i kyrkan. Jag kopplade även in en sak som Roland fixat som skulle ta bort brumljud.
2009: Jag jobbade med uppgifter inför en kurs på Mio. Efter jobbet så skjutsade jag en kompis från kyrkan till jobbet. Han var med och spelade och sjöng, men när mötet var slut så skulle han jobba.

Inga kommentarer: