20 november 2014

Bio

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet översatt SermonSpeaker modulen. Jag har även sett på Bio med Peter.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario genom att skjutsa honom till jobbet.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa Peter och gå på bio med honom.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, varit på Folkan Teater och sett "Pappan", tränat och läst om den nya kassan.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario att ta sig till jobbet.
Träning: Idag har jag kört situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att vi fick se "Pappan" med Henrik Hjelt.










2012: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio, förberett för cellgruppssamling, delat några tankar, varit med i bön, bjudit på fika, spelat gitarr och sjungit med de andra i cellgruppen.
2011: Idag har jag mixat ljudet istället för Mikael, lagt ut budskapet på hemsidan, sändt radio, varit på en samling med snack om kanal 10-veckan mm. Jag lyckades bl.a. konstatera att en kabel varit fasvänd under kanal 10-veckan och under några veckor när vi sändt radio. Det gick att fixa genom att spara om budskapet med en kopia på det ena mono-spåret eftersom den ena kanalen ej var fasvänd.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, varit på en ekumenisk lovsångsfest, visat texter på projektorn, köpt skivor, fikat och snackat med några vänner.
2009: Idag har jag lämnat in bilen på service, betalat fakturor, fört över några dokument till mitt usb-minne, sorterat mellan olika mappar, jobbat på Mio, varit på fredax, spelat gitarr med Ronny, spelat piano, fikat, hjälpt till att klippa godisar som de gjort, diskat och delat en andakt.

Inga kommentarer: