19 augusti 2015

Displaybyte

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet försökt fixa en mobil genom att göra ett displaybyte. 

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, shoppat, städat runt dörr och fönster. Jag har även testat min fönsterputsmaskin, men den tog slut på ström efter första fönstret.
Hjälp: Idag har jag hjälpt en person genom att låta den gå före mig vid parkeringsautomaten. Jag skulle betala med kort och de hade kontanter. 
Träning: Idag har jag gjort några situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag blev bjuden på mat av Mario. Jag hade egen mat, men han ville åka och äta så jag följde med honom, men när jag fixade parkeringsbiljett så betalade han lunchen. 

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, lånat ut min bil och mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina arbetskamrater genom att låna ut min bil. 
Träning: Idag har jag kört armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att jag fick åka hem med Peter. Jag är även tacksam för all hjälp med att fixa till på scenen och för att Anders var med när jag mixade. 








2012: Idag har jag jobbat vidare med min gamla dator, mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan, fixat en fil till hemsidan, snackat med kompisar, fixat några beställda cd-skivor, snackat om hur hösten kommer att se ut i kyrkan, besökt mina föräldrar, jobbat med sommarmatten mm. 
2011: Idag har jag jobbat med min bärbara dator, varit på Krik-kvällen och blivit klippt. Jag körde killdisk på min bärbara dator och installerade sedan operativsystemet på den. Jag städade även bilens insida.
2010: Idag har jag jobbat på Mio och redigerat film. När jag redigerade så jobbade jag en hel del med färgerna på bröllopsfilmen. Jag gjorde även ett omslag till vigselfilmen. Dessutom beställde jag ett nytt batteri till min gamla digitala kamera.
2009: Idag har jag letat fram olika joomla moduler för podcast, men jag har även jobbat på Mio, promenerat, mm.

Inga kommentarer: