20 juni 2015

Sängliggandes

2015
Dagbok: Ja, idag har jag mesta varit sängliggandes för jag spydde en gång idag och det jobbiga var att jag blödde näsblod samtidigt som jag var tvungen att spy. Snacka om rensning. Jag hade även huvudvärk, men jag kunde lyssna lite på sändningen från Nyhem.
Tacksam: Jag är tacksam att det inte var någon magsjuka.

2014
Dagbok: Idag har jag tvättat kläder, redigerat film, städat, grillat och firat midsommar med mor & far.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mor och far genom att bjuda dem på mat.
Träning: Idag har jag kört hantellyft.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att mor & far var hemma och att de uppskatade maten de blev bjudna på.




2013: 
Dagbok: Idag har jag städat i datorn och i lägenheten. Jag har även frostat av frysen, shoppat, bjudit hem kompisar på filmkväll, mm. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina vänner att kunna se på film genom att bjuda hem dem. Det blev ju inget bio-besök eftersom de har stängt på SF. Jag har även hjälpt dem att få några varma mackor och annat gott i magen. 
Träning: Idag har jag kört latsdrag och gjort armhävningar.
Tacksam: Jag är tacksam för att så många kom på filmkvällen och för den hjälp jag fick av dem med att förbereda inför den här härliga kvällen. 

2012: Idag har jag jobbat på Mio, spelat volleyboll och letat efter syrrans två ringar som hon tappade när vi spelade. Jag hittade en och jag hoppas det löser sig för henne på något sätt.
2011: Idag har jag varit på möte. Efter det så har jag träffat mor, far, Anna och Julia. Jag har även fixat nätverket på en av mina bärbara datorer. Jag har även bytt grafikkort på syrrans dator och grillat. Jag har även spelat piano själv och lärt brorsans dotter att spela.
2010: Idag har jag skickat mail till ljudkillarna, mixat ljudet i kyrkan istället för Johannes, lagt ut budkapet på hemsidan, spelat och sjungit med min lillasyster.

Inga kommentarer: