09 juni 2015

Filmredigering

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag redigerat film.
Hjälp: Jag bjöd även Tomas och en arbetskamrat på mat idag.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, spelat innebandy, fixat skivor för urvalsveckor och uppdaterat instagram.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att fixa några skivor som skall skickas in pga att vi sänder radio.
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag kunde åka direkt till innebandyn när mina arbetskamrater åkte hem på annat sätt. Jag är även tacksam över att Mattias bjöd mig på mat idag.
2013
Dagbok: Idag har jag mixat ljudet på kyrkan, grattat Domino, letat en geocache med Sara, tränat, besökt mina föräldrar, spelat gitarr och piano mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att mixa och dela budskapet på hemsidan.
Träning: Idag har jag promenerat med Sara, kört några squats och armhävningar.




















2012: Idag har jag haft en komma ikapp dag, men även en soft dag. Jag började med att föra över några fakturor till datorn. Efter det så solade jag och läste i en bok. Förutom det så har jag övat på låten som jag ska spela. Kvällen avslutades med grillning, gemenskap och sedan lite datorjobb. Det var cellgruppen som samlades och grillade.
2011: Idag har jag jobbat på Mio. Efter jobbat har jag spelat in musiken på Broskolans avslutning, filmat konserten och mixat tillsammans med Mikael.
2010: Idag har jag tävlat i hägglundsjoggen, visat bröllopshäftet för Dan och Mikael, letat fram bilder, ljud från kassettband och videoklipp. Jag har även övat på en sång som jag ska spela och sjunga under bröllopet.
2009: Idag har jag åkt till Härnösand och Söderala med lastbilen. Jag åkte även till Sundsvall. Jag pratar om olika Mio-butiker. När jag kom hem så packade jag för musikerövning och efter övningen så visade jag Sanna hur mixerbordet fungerar för hon skulle låna det.

Inga kommentarer: