01 april 2015

Inget aprilskämt!

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag åkt till kyrkan för att vara med på musikerövning, men ingen där så jag skruvade då bort TD1:an och packade ner den för den behöver skickas in på reparation. Före jag åkte på jobbet tvättade jag kläder och jobbade med att fixa sändningarna så vi kan sända dem via en annan studio.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att felsöka TD1:an och Babs-terminalen. Jag har även fixat ljudnivån till porttelefonen på Mio.
Tacksam: Idag blev det många samtal, men jag är tackam över att allt gått så bra och jag hoppas verkligen inte att det är någon som lurat mig. Idag fick jag reda på att vi behöver byta enheten för Babs-terminalen så de kommer att skicka en ny till oss och vi får skicka tillbaka den gamla. Jag hoppas att det kommer att fungera. Jag fick även reda på att TD1:an behöver skickas in för reparation, men fick senare reda på att Hoppets Stjärna inte längre behöver sin utrustning så vi ska få ta över den, så förhoppningsvis slipper vi vänta på service av vår gamla enhet. Jag är även tacksam över att jag nu är på rätt dag i min blogg.

2014
Dagbok: Idag har jag ätit hotellfrukost och sedan åkt till Mio i Sundsvall och jobbat. Idag började jag 8:00 och jobbade till 23:00. Jag har nämligen hjälpt dem med inventeringen eftersom det var första gången för dem.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mio Sundsvall med inventeringen.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att de bjöd mig på mat och att jag även fick bo på hotell den här natten.
2013
Dagbok: Idag har jag skickat ett mail till alla ljudtekniker, jobbat med en mall till de på jobbet, lånat ut mina startkablar, bytt blad på innebandyklubban, spelat innebandy i jeans, jobbat med en dator, uppdaterat bloggen mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Hemen att få igång sin bil genom att låna ut mina startkablar. Jag har även hjälpt mina bloggläsare att hitta lättare i min blogg.
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort några armhävningar.
2012: Idag började jag dagen med att det forsade näsblod. När jag hade lite bättre kontroll på det så åkte jag till kyrkan och mixade ljudet på dagens predikan. Dock hade vi problem med batterierna trots nya batteriladdare så det måste vi undersöka framöver. Jag slängde batteriet som vi hade problem med. Nog om det. Efter mötet så la jag ut dagens budskap och förra veckans budskap. Jag såg även till så att det sändes i radio. När jag var klar på kyrkan så åkte jag hem till min lägenhet och hämtade lite grejer. Därefter åkte jag till Sidensjö och spelade gitarr. Jag spelade även piano och sjöng. Förutom det så letade jag efter ett ljudredigeringsprogram som har autosave-funktion. Jag hade hittat Cool Edit 2000, men det går inte längre att köpa.
2011: Idag tog jag ett nytt beslut. Förutom det så var jag med på pannkakskyrkan. På kvällen var jag med på fredax och efter det så hälsade jag på hos föräldrarna.
2010: Idag har jag jobbat på Mio. När jag slutade på jobbet så åkte jag på musikerövning. Efter övningen så flyttade jag och Magnus projektorn till mitten för att det skulle visas en film på lördag.
2009: Idag har jag tvättat kläder, fixat några skivor med Michael W Smith. Förutom det så har jag jobbat på Mio. Efter jobbet så åkte jag till Trons Sköld och jobbade. Efter det så var det storsamling för sångare och musiker. Först mixade jag de som sjöng och spelade, sedan undervisade Maria om gåvor när det gäller sång och musik.

Inga kommentarer: