09 februari 2018

Talang, videoklipp och kvitton

Idag startade jag dagen med att jobba trots att jag var ledig
. Detta för att jag kände att jag behövde slutföra det vi gjort klart med sängar. Vi hade dock inte gjort lagerflytt och prislapp på alla, så jag hjälpte dem med det hemifrån och skickade prislappen till dem så de kunde skriva ut den och märka upp sängarna. Förutom det så besvarade jag några mejl och passade på att överföra en del kvitton så att jag kan spara dem digitalt. Målet är att föra över mina kvitton när det gått 10 år.

När jag hade gjort det så städade jag i lägenheten, men jag jobbade även med att städa lite i datorn när det gäller videoklipp jag spelat in. Jag har nämligen gjort en hel del inspelningar före jag delar mina klipp på YouTube på teknik-kanalen. Jag kollade även lite på talang.

Inga kommentarer: