22 januari 2018

Överst på tabellen

Idag har jag jobbat...

och började dagen med att ta hand om godset vi fått från Mio. Tyvärr hade chauffören glömt att lämna två paket till oss, men vi fick dem senare under dagen. Det blev övertid idag för jag hade en transportskada som skulle skickas in, men även andra saker.

Innebandy

Efter jobbet så åkte jag iväg för att spela innebandy, men upptäckte att jag hade skorna hemma, så jag åkte snabbt till min lägenhet och därefter tillbaka. Under innebandyn så skrev jag upp målen och vilka spelare som var med i varje lag. Jag gjorde därefter ett dokument med en tabell där man kan se vem som ligger högst upp på listan. Än så länge så är det jag, men det var första gången vi använde oss av tabellen, så vi får se hur det går nästa gång.
Poängligan räknar antalet vinster under en måndag. Om man förlorar fler än man vinner, så kan man tappa poäng, men man kommer inte under 0. 

På onsdagar brukar jag också spela innebandy och även där har vi en tabell, men där ligger jag nu på andraplats. 


Inga kommentarer: