19 januari 2018

Kodi

Idag har jag jobbat vidare med godset...

för det var så fullt på sängavdelingen så att allt inte fick plats där vi vanligtvis förvarar sängar, så jag flyttade runt en del på lagret för att hitta en bättre plats för dem, så att vi har möjlighet att ta emot mer gods till veckan. Jag skapade även fraktsedlar till pallar för att returnera dem så att vi får mer plats på lagret.


Flytthjälp?

När jag slutade på jobbet så ringde jag till Christoffer som hade lånat lastbilen och frågade om han ville ha hjälp med flytten, så han ringde mig när de lastat ett flyttlass och jag åkte till deras nya hus för att hjälpa till att bära in möbler från lastbilen. När vi var färdiga med det så monterade vi några möbler och fikade. Efter det åkte vi till Max och åt mat tillsammans och jag blev då bjuden på mat.

Kodi

När jag kom hem till min lägenhet, så testade jag Kodi som jag installerade igår. Nu hade det även kommit en uppdatering som jag fick vänta på, men när installationen var klar, så installerade något som skulle kunna användas för att visa matcher från C More, men problemet var bara att jag inte kunde se dem. Jag tror att det beror på att min enhet är för gammal. Jag kunde välja matchen, men enheten visade upp ett felmeddelande när jag skulle försöka spela upp den.



Inga kommentarer: