08 januari 2018

Jobb & innebandy

Idag blev det två vinster...

Jobb 


Idag har jag jobbat. Det jag delar idag är att jag tagit hand om varor vi fått och har även jobbat med en fåtölj som vi ska fixa till en kund. Jag letade även fram några rullskenor för att använda till en byrå som vi ska fixa till en kund. Jag jobbade även över 1 h idag. Efter jobbet så åkte jag till Svedjeholmskyrkan för att spela innebandy.



Innebandy

Idag blev det 2 vinster och 2 förluster för min del. Det var även en som klev på min stortå när vi spelade innebandy, så när jag skulle duscha och tog av min ena skon, så såg jag att det var blod på den.

Min kanal Teknik

När jag kom hem så tänkte jag spela in ett nytt avsnitt till min YouTube-kanal teknik, men jag blev inte riktigt nöjd med den och sedan var klockan så mycket att jag beslutade min för att fortsätta en annan dag för att inte störa mina grannar.

Inga kommentarer: