12 januari 2018

Jag trodde änglarna fanns

Sovmorgon...
Idag har jag varit ledig, så med tanke på att jag gick och la mig sent så passade jag på att sova ut lite på morgonen.



På jobbet när jag är hemma

När jag hade klivit upp, så loggade jag in och jobbade trots att jag idag var ledig från jobbet och jag ringde och berättade för de som jobbade om några uppgifter jag inte hunnit med och meddelade att jag även bokat in en leverans idag. De ringde även mig och ställde några frågor.
Blogguppdatering & städning
Lite senare så har jag uppdaterat mina bloggar, städat och lagat mat. Jag kollade även på några videoklipp och tänkte dela två här nedanför, så du kan jämföra dem med varandra.





Promenad

Jag gick en promenad till Parken där jag träffade Peter och jobbade lite. Efter det gick jag hem till lägenheten igen och spelade in fler videoklipp. Kanske delar jag något videoklipp i min YouTube-kanal Teknik imorgon.



Inga kommentarer: