04 januari 2018

CD-spelare och Sverige

Idag har jag pratat med Thomann för att ta reda på om vi får skicka tillbaka CD-spelaren som vi köpte in till ljudavdelningen...

Mio


Dagen började med att jag åkte på jobbet och idag hade vi fått varor, så jag hjälpte till att flytta dem till rätt plats på lagret och skickade ut meddelanden till kunder. Jag har även skruvat fast en lampa som lossnat från taket.


Efter jobbet så sopade jag bort snö från min bil och därefter på en arbetskompis bil.

CD-spelare

Jag åkte sedan till Svedjeholmskyrkan där jag skruvade ut CD-spelaren som ska skickas tillbaka till Thomann och packade ner den i förpackningen.


Jag tog även med mig den gamla CD-spelaren hem för att se om jag kan få den att fungera bättre med tanke på att den haft svårt att läsa skivor på slutet.


SVERIGE- USA

Jag skruvade lite i CD-spelaren under tiden som matchen startade, men det blev inget mål under tiden som jag skruvade i den. Matchen slutade med 4-2 till Sverige. Vad duktiga de är!






Inga kommentarer: